5/10/2010

ALLTSÅ ÄNTLIGEN BIDRAG #5: EMMAS VÄGG!!!!!!

SÅHÄR SKRIVER EMMA:

Käraste Däkan!

Den här teckningen av Allhelgonskyrkan är nog den finaste teckningen i hela världen. Den är så fin att man nästan lipar. Jag har klippt ur den ur Situation Stockholm, och fattade inte att det var en dålig idé att sätta upp den på kylskåpet förrän jag hade spillt kaffe på den. Efter det, med kaffefläckar och skrynkel, så ramade jag in den. Om du hade kvar orginalet skulle jag köpa det för en miljon om jag hade en.

Brevid hänger ett födelsedagskort från Ragnar Persson, citat från Lee Lozano och från en fortune cookie, tecknig av Påan Georgson, fågel från okänd, vykort av Lars Lerin, vernissagekort från Ragnar, tröja av Påan och dig, och en till tröja som Sibille Attar har gjort.

EMMA



TUSEN TACK!!! JAG ÄLSKAR EMMAS HEM OCH JAG ÖNSKAR ATT VI NÅGON GÅNG FÅR BO TILLSAMMANS IGEN! (Och hade det inte varit så att jag glömt "Kyrkbilden" och ungefär ett års andra original på tunnelbanan mellan Gullmarsplan och Slussen en gång för längesedan, så skulle du fått den!!!!)

Inga kommentarer: